typiskt Kanya!

Jag har upptäckt en ny sak av smak som jag verkligen älskar!

Prickiga kläder/saker! Folket vet att jag verkligen älskar rosa och att jag alltid har någoting på mig som är rosa men prickiga saker är ju en ny grej! Jag har börjat kolla i affärer efter skolavslutnings klänningar och det enda jag tittar på är klänningar som är prickiga xd



den här klänningen är typiskt mig kan man säga! prickig och nästan svart med vita prickar! den ser inte så snyggt ut här men den är fint nät man väl har på sig dig den!

jag funderar på att köpa någon liknade klänning men kanske inte den här jag vet inte, det beror på om jag ska shoppa någon annanstans innan :D


nu ska jag ju chatta lite med kompisar^^^// Kanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0