Sista inlägg !

God Natt eller vad ska man säga ?
i alla fall, nu kommer ista inlägget och jag säger att nyss kollade jag på film med familjen! ;) Vi kollade på tatanic och det är första gången jag ser på ""hela"" filmen för jag har sett filmen innan och då har jag inte vågat kolla på slutet för den var så sorgigt och otäckt ;(



Bilden är från dagen :) men vilket ful bakgrund ;O skit i det ;)
Imorn blir det nog tvätta kläder och kanske hjälpa mamma att baka för det här med internet börjar bli trökig! ;O
Jag menar inte att blogga för det är fortfarande skoj men andra hemsidor och så...så ja något annat med familjen måste man ju göra också ! :D

Nu ska jag gå och lägga mig! Hoppast att ni har haft en underbar dag i det varma vädret!
// Kanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0