show me what love is..and then take me to your heart

Hellu,

Jag kom just hem från att ha tävlat i DM med scouterna! Skit skoj hade vi både killarna och vi tjerjer, dagens Sothönan var lite sne men det var skit kul ändå!

Vi kom på fjärde plats av de från skaraborg (äverntyrarna) :)

 



nu syns märket inte så värst bra men eftersom vi kom med i placeringen så fick vi ett märke för det!
Hahah asså detta har ingenting med scouter att göra men jag har alltid vetat om att jag har min mp3 någonstans i huset men aldrigt vetat om vart.
När jag kom hem nyss så kom brorsan in och frågade en sak och i sin hand höll han ett mp3 och jag sa men den där är ju min !:O han hade en exakt likadant förutom att han har en spricka i sin och et hade inte jag så det visade sig att min mp3 hittade fram till mig utan att jag äns behövde leta! :D

aja nu ska ju lilla jag hitta på något annat! Har haft skoj tidigare idag men nu sitter och man och trökar-.-


// Kanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0