sammanfattning av dagen!

hej hej, nu blir det då sista inlägg av min INGENTING göra dagen!

som ni ser så skrev jag lite onödiga saker idag men jag har inte gjort så mycket utan bara längtat så mycket efter att få åka hem till mormor igen! :) Jag har suttit barnvakt idag och det var trökigt och sedan har jag nog bara tränat upp min vighet så att jag blir vigare! :D





en helt underbar låt om man förstår meningen med låten eller ah texten menar jag då ! :)

imorn blir det nog städning, och lite pluggande också! Jag är inte någon plugghäst som ni kanske märker jag gillar inte skolan men gör mitt bästa för att nå så hög betyg så möjligt nästa år! Jag satsar mest på svenska och SO, svenska är skit tråkigt men endå jag vill ha mvg på det även om det är svårt så tänker jag försöka! :D


nu ska jag nog kolla på lite annat och så ska jag logga ut!

// Kanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0