;S

åh, gud vad jobbig detta är!!!
Idag är det då klassfotboll och bara för att jag går i 7:n så får inte jag va med eller ah det är ju bara för alla klasser upp till 6n då är det sista året! >.<
jag vaknade för väldigt länge sedan och orkar inte plugga fast det är meningen att jag ska göra det! ;O Imorn funderar jag på att springaspåret några varv men frågan är bara om det kommer att hända ? :D det skadar inget om jag inte springer imorn jag hade ändå tänkt att springa några gånger i veckan på sommarlovet!:)
Nu ska jag leka lite med min gitarr, alltid skoj att testa nya saker!
hoppast att ni får en underbar dag, och det är ju finnal i eurovision kontest eller nu vad det heter idag!♥
// Kanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0