Oj :S

se man på, se man på. Nu var det några dagar sedan jag skrev något seriöst, emn jag har ju haft lust att logga in :/

 

jag skulle ha med nya bilder i denna inlägg men så hittade jag inte mitt usb :S Så jag kär gamla bilder <3



Ni ser ju själva vad som stor på bilden<3 Jga har lyssnat på Justin Bieber-Overboard nästan hela tiden de senaste dagarna och fråga mig inte varför men låten blir aldrigt uttjatat för mig!
Den är lika bra sedan förta gången!

Nu har jag ju äntligen gått en vecka på ruden! Saknar självklart några extremt mycket! men men men man får ju hälsa på de någon dag :D<3 Jag har lite mycket att göra också för det är grupparbete som måste bli klar och det är prov också!


nu ska jag all ta och hitta på något innan jag trökar ihjäl mig! Puss och hej <3 //Kanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0