Ny låt på g igen!

Hellu!
Nu kommer ett långt inlägg här ! :D jag börjar med det som tillhör rubriken! Här i min blogg följer man inte bara mitt snack om 50-tal och min vardag utan även nya låtar med Justin bieber^^

Jag vet jag vet, vissa av er gillar inte Justin bieber men tyvär så är ju han min favvo!

Nu drara vi ett streck här och jag säger :
Vem sa att man ska gå på cirkusar bara för att kolla clowner, vem sa att man är tvungen att gå på bio bara för att se avatar, och vem sa att man måste ha snö för att åka skidor ? ahja ni fattar!
här i Lidköping har studenterna idag klätt ut sig och förästen vem sa att man måste åka till tyskland för att se på blueman grup (stavning) när de kan finnas här i lidköping idag!

haha vem sa att det bara finns en Lady Gaga! Här i lidköping finns det massor men frågan är bara om de kan sjunga allihopa ? xd


haha låt inte röda prickar förstöra ditt face!

nämmen oj, vem vinner ? och vad vinner man ? får jag va med ? :D:D

jag har alltid trott att man bara kunde åka skidor när det fanns snö men det är ju typiskt Lidköping!

heta eller vad tycks och vem är vem ?

är de onda eller ? :P


resten av alla bilder kommer senare eller imorn! Hoppast att det har varit en skoj dag för alla även ni som icke bor här! Imorn är det matteprov för mig och de i min klass så jag hoppast att det kommer att gå bra!
// Kanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0