Justin Bieber Fever

Som jag sa i min förra inlägg, jag kollade just på ett program med Justin Bieber och det var en massa låtar och konser med honom och folket vet ju att jag älskar killen !? Om inte så vet ni det nu (A)^^




ja, ni som har missat honom lite grann här är låtar som han har släppt och som jag känner till!!


One Time ,
 Favorite Girl,
 Down to the earth,
 Bigger
One less lonely girl,
 First dance, Love me,
 Common Denominator
baby,
Somebody to love,
 Stuck in the momont,
 U smile
Ronaway love,
 never let you go,
overboard,
Eenie meenie,
up, that should be me,
 where are you now

nu är det säker någon låt som jag kan men som jag har glömt för detta är bara ett snabbt inlägg !
Ha en trevligt söndags sent kväll! (A)

// Kanya

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0