Film fredag

Hej hej!

Just nu städar jag mitt rum lite grann det har blivit lite stökig efter helgen och jag har inte haft så mycket tid att städa, det finns så mycket saker jag vill hinna med och göra men som jag måste välja bort! :( Idag ska jag i alla fall kolla på....

(bild från google) just det starstruck med Julia och kanske någon mer ? :) Jag längtar för den här filmen har jag velat kolla sedan det kom en reklam om att det kommer en ny film ! :D

huvud rollerna ? ah skulle tro det (YY) ♥♥
Jag hoppast att ni får en bra fredagskväll och det är ju fredagsmys idag! :D och en sak till, talang idag också! Hoppast att jag hinner kolla på det! (;
// Kanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0