;)

hihi nu är det bara 15 skoldagar kvar! :D jag längtar till sommarlovet ! Inte för att jag ska göra så mycket skoj men jag vill ha lite längre tid på mig och vill slippa alla läxor och de tråkiga lektionerna!

 
idag på bilden jobbade vi med detta och om ni inte ser så försöker jag rita/ teckna en 3D bild som som blev ett fail!xd Bilden är inte klar än för jag ska lägga till flera detaljer men det det är lite svårt även om det är skoj för jag har suttit och suddat en helt del märker jag (A)


min dag har faktiskt varit skit bra!<3 inga läxor eller förhör på något och äntligen är vi klara med svensk & So arbeten! :)
Jag hoppast att ni har en fortsättning på kvällen // Kanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0