^^

hej hej,

 

idag var det träning men vem orkar dra dit? jag tänker icke dra dit i alla fall för jag gillar inte marktäningar utan bara isträningar!

Nu har jag suttit hemma jätte länge nu men snart ska jag dra till syrrans dagis och hämta henne -.- så trökigt men men men vad ska man göra när föräldrarna inte är hemma? :P

seriös bild? hahah ikväll måste jag verkligen göra mitt sve/so arbete :S lite trök men nu får det vara lite pouse från datorn också! Jag har bara på börjat min för jag har haft så mycket koll på de andra i min grupp och folk ropar på mig hit och dit så det är inte så lätt att jobba. Imorn måste jag vara klart med allting och jag har inte äns börjat skriva på datorn! :$


// Kanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0