Dagens

Hellu,

andra och sista inlägget för dagen !♥
Idag har det varit sol här med även om det kom ett litet regnskrur det sista nu dåe men här kommer bilder från min dag som har varit så chill!




som jag sa dagen har varit chill och jag var hemma tre gånger under skoltid! :D jag åt hemma, kollade på tv och sista gången var jag med Julia (A) När bild o form slutade, slutade även min dag!
Just nu sitter och chattar lite med gamla kompisar och lyssnar på underbara musik som då är allt i mitt liv! :D
Hade tänkt att jobba lite med so:n och så men har inte lust, tänker plugga nu i helgen för då har jag tänkt att inte vara med någon ! (A)

Det här är dagens:
kläder- jeans & t-hirt?
frisyr-plattat håret idag :D
låt-When there was me and you
blogg- www.josefinstaaf.com

// Kanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0