(AA)

Den här tjejen har jag alltid beundrat! hennes konståkande den är helt otroligt! Jag älskar konståkning och det är en del av mig fast jag är i en sån låg nivå!

Caroline Zhang tävlade i tv redan som 14 åring elelr tidigare det vet jag inte men hur som helst, nu var det ett tag sedan jag tränade konståkning sist men som ni förstog och vet så tränade jag rätt många timmar för att vara en nybörjadee på detta!

jag finns mycket väl att jag la ner väldigt mycket tid på isen! minst 3 timmar per dag på lovet och helger och det var min första termin som konståkare!




jag är fortfarande inte säker på isen men jag tränar mest på min balans ! :P som sagt är nybörjare och är man nybörjare så tränar man inte på konster utan mest balansen!

Fyfasen vad jag saknar konståkning nu när det är vår! önskar att man kunde åka året rund!

// Kanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0