^^<----

hahah, dagen blev lite chill hade bara morgonpass, halva engelska lektionen och bild o folm idag (A)
JAg satt och funderade på vad jag skulle hitta på hela lektionen så det blev inte mycket gjort men så sa Alice att jag kunde rita en raggarbil och jag svarade så klart : JAA ! :D Det gör jag ;O (YYY)
Eftersom det var svårt att jobba i skolan så jobbar jag nu hemma istället och jag har valt en Cadillac Cab 69 eller ågot sånt (A) superfint (YY)
Nu ska jag teckna lite tack alice! hahaha



tänkte på den här bilen (A) det blir en stor utmaning för mig att teckna bilden med tanke på att jag suger på allt XD


// Kanya

Kommentarer
Postat av: Victorian Dreams

Japanskt mode

2010-05-26 @ 21:01:30
URL: http://www.victoriandreams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0