Vilken resa!

hej på er! Jag kom åt internet i Stockholm men kunde icke ladda upp bilder där ifrån ;/ men här kommer några av bilderna i alla fall^^ men innan det så vill jag bara säga några saker: VILKEN RESA! ;O vi hade hur roligt som helst och hur ofta är det man åker till Stockholm med scouterna?! ;D


Grattis till julia som vann den !♥


som ni ser så skrev jag inte så mycket under bilderna, men det är ju inte så skoj att läsa haha^^Vi har haft en underbar helg eller i alla fall jag tillsammans med scouterna och det är jag super glad för:D hoppast att ni har haft en lika skojjigt helg!♥
xoxo Suckys // P.s som ni ser så står det " By : Kanya Y" för er som inte vet så är bilderna av mig^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0