Sista dagen imorn ! :D

hellu, jag sitter just nu och lyssnar lite på sorgna kärleks låtar, de som amn lyssnar på när man är olyckligt helt enkel fast jag är ju lite udda och lyssnar på dom även när jag är glad! Som rubriken säger! imorn är det sista dagen i skolan och när det är över så blir det sommarlov! :D:D Jag är så glad och jag känner att jag längtar dit men vad jag ska hitta på då det får man se, inget är bestämt^^ Nu tänker jag ladda upp lite bilder från helgen i Stockholm den här gången blir det lite udda bilder (A)



ok, jag sa lite udda bilder men alla var ju inte det förutom den sista som blev fail ! men jag tycker att den är cool och ni osm inte var med så kan jag säga att det är affe haha ^^
tack för den här gången xoxo Suckys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0