scheekhett

hejhej!
Idag var det skola som vanligt för mig, det var ju supervarmt ute idag så man hade inte lust att sitta inne;O Jag kom hem för drygt en timme sedan men sitter inne ändå för att jag vill inte bli brunare än jag är hahha^^ Om några timmar ska jag bort och hämta min scoutskjorta och sedan ska jag och två kompisar till dra ner till sjön och bada:D svinvarmt ute ju;) men..fårgan är ju bara vart mina badkläder är ....xd

haha det som står Doreamoon det var fel stavat det skulle ha vart daraemon tror jag ^^ och bilden blev fail också hahax) Båda bilderna är i alla fall tagna idag(:
som jag sa det var super varmt idag och eftersom ingen ville vara i skolan så stack jag och några kompisar hem till mig och dracksaft och solade men ajg behövde ju inte det med tanke på att jag är brun nog! ;D
xoxo kanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0