Just a snabbis XD

haha jag vet, jag är bäst på "svengelska"^^ Detta blir bara ett kort inlägg! Jag kom hem för inte så länge sedan;) Jag har nämligen varit och hämtat min stora scoutskjorta och den är stor kan jag säga:D Sedan så har jag köpt till lite olika märken, typ tjej-,sverige- & skaraborgsmärket^^ sedan så har jag Lidköpingsmärket också och tre till som inte är så himla viktiga! Jag har inte tagit så många märken eller ja bara tre än så länge med tanke på att jag nyss började^^

bjuder på en när bild på lilla mig innan jag ska lägga mig^^  Dagen har varit jätte skoj, jag och alice julia har ju varit och badat och det var svin hoot!;O men gött var det ;) Imorn ska jag sy på mina märken och ja, jag vet att dte finns lite regler för vart alla ska sitta men det vet jag redan ;) Detta var allt för idag hoppast att ni får det bra, jag kommer att blogga imorn och fredag sedan i helgen så aknske det blir ett kort inlägg på lördag morgon bara:(
xoxo Kanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0