inga bilder bara en lång text...

förlår förlåt! jag har inte orkar skriva så mycket men min sommarlov har precis börjat..och den börjar inte bra men nu berättar jag om det som var bra först!^^ Min dag var helt klart ett plus men morgonen var inte skoj! Joseph messade mig vid 7 på morgonen och självklart svarade jag inte på det men jasmine fortsätte att messa och till sist tänker jag bara ah gud nu måste jag nog svara, det var ändå inget ide att sova med tanke på att folk höll på att messa mig nog om det! ;D när jag äntligen loggade in på datorn sa jasmine att hon skulle in till lidköping och att vi skulle va jag tänker bara aja det går nog^^ men så kom jag på att jag fortfarand einte hade städat huset än ahha så då var man tvungen att göra det-.-' men till slut så var jag och hon och vi gick hem till joseph^^ men .....när jag och jasmine är så måste vi verkligen gå sunt staden flera gånger så då gjorde vi det xd och joseph fick ont i fötterna och bena hahahah xd jag kom hem för en timme sedan och tackar J&J så mycket för dagen för att det var så skoj och jag och joseph har inte träffats på typ ett år ? ;S Vi betämde oss nyss för att va igen imorn men men men så kom jag på att det är sommarlov.....vilket betydde, ahja jag ska sitta barnvakt från kl. 8 till 17 och sedan har jag sommarjobb från 18.00-21.30 ;S kul va och jag jobbar varje dag men sitter barnvakt ändas på vardagar då mina föräldrar inte är hemme ;S;S;S nu är jag väldigt sur för att jag måste göra det och att jag inte får träffa mina kompisar eller jo men bara på helgerna ;'( så ah det var min dag och hur min sommar kommer att bli ;S JOBBIGT  !!!!!
Nästa helg har min kära vän Alice bjudit in mig på en grillfestmen jag vet fortfarande inte om jag kan komma med tanke på sommarjobbet och att jag måste få vila lite ;S Vill så gärna vara med men men men det får vi helt enkel se om jag orkar eller ej ! Nu hoppast jag att ni förstår varför jag inte har skriver så mycket som jag tidigare gjorde! VÄLDIGT UPPTAGEN UNDER HELA SOMMARLOVET, de dagarna som jag kommer att slippa ta hand om syrran det i slutet av v. 30 och hela v.31 för då är det sommarläger i borås skoj skoj^^ och jag längtar för att jag vill skippa allt det jag ska göra eller ja börja med det jag berättade om redan imorn :'( jaja nu ska lilla jag allt sova det är ju inte sovmorgon imorn ! ;(
Önskar er ett bra sommarlov och hoppast att ni njuter av det! det är ju då man träffar folk utanför och det är då man reser och får en bra semester med sin familj!♥ ♥ xoxo Suckys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0