hemma bääääst!

hellu, nu har jag kommit hem från att ha fiskat! Inte kul andre dagen ingen fisk! fast det kan ju också bero på att det är varm idag och alla som har båtar åker runt med de och det stör så att inga fiskar vågar komma fram! nog om det:D jag var i kolonin idag igen och nu har jag varit inne i stugan där jag ska ha kompis träff om några veckor inte bestämdt vilken v. och vilka som får komma än ! Skulle bara kolla hur många fick plats och om mamma hade lust att grilla är göra något åt oss också ^^ ! här kommer i alla fall bilder från dagen!




Min lilla syster och min kusin ^^

min syster, solen skiner och ändå så har hon vinterjacka på sig -.-' ahahaha^^


min lilla syter som jag tvingade att se glad ut och min kusin som typ är förvånad ? elelr irriterad haha x)

sötisar^^


sol och värme idag igen då!

jag kan karate så ackta dig min vän....? xd vad gör hon egentligen ?

här ska jag ha kompisträff om några veckor^^ det som jag pratade om tidagare! mysigt ska det bli :D
xoxo Suckys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0