dagen var super skoj!

hej hej, idag satt jag barnvakt för första gången på sommarlovet och då insåg jag hur mycket tid jag får med min lilla syster också fast jag var ju inte så mycket med henne fast lite än jag brukar vara i alla fall^^ känns skönt att sommarlovet äntligen är här ! dagen var soligt och jo, efter att jag hade suttit barn vakt var jag med jasmine & Joseph igen! och det är inte ofta jag är med joseph men men men så kan det också va:D Senare under kvällen var scoutmöte eller ja lägermöte !! vi hade ett lång samtal med ledarna om en sak som hade hänt och nu hoppast vi bara att det löser sig!;D sedan blev det jätte bra och killarna retade Jasmine som vanligt och jag skrattade ihjäl mig som vanligt! hihi^^

en bild från stockholm som aldrigt dög upp ! ska kasnke ladda upp fler bilder från resan men orkar inte för att bilder var inte taget av mig utan tagen från ssf:s hemsida! 
sista inlägg för dagen ^^ hoppast att ni får det bra nu när det är första dagen på den riktiga sommarlovet! ;D xoxo Suckys

Kommentarer
Postat av: Julia

Man såg att jag inte mådde så bra där på bilden :/ men nu är det över! :)

2010-06-16 @ 13:15:32
URL: http://julianen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0