Vad ska jag ha?

hej hej, idag gick jag igenom lite header som jag har haft men jag kan vet inte om jag ska byta igen :S

För er som inte har sett de så kommer de nu! :D



hihi det här är en gammalt men som jag har gjort :)



det här är den jag har nu!



jag gjorde den men använde aldrig den tror jag xd

ännu en av mig :)



:)



:)



söt hund ! det var anledningen till att jag gjorde den xd

jag har gjort en till header med Justin men den kommer! och vissa har redan sätt den för jag hade den för ett tag sedan :)

 

// Kanya


Kommentarer
Postat av: Adina

sv den e ju jätte fin !



jo det är bra ät lite trött bara .. :)

Görs ?

2010-04-19 @ 18:18:00
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0