två prov kvar denna vacka! :D

Hej hej,

idag tänker jag inte gå till träningen :S Ja som ni vet så hade jag teknikprov idag hoppast bara att det gick bra! (Y) ;) Som tur är så hade vi bara fyra lektioner idag vilket betyder hem tidigare !



När jag vaknade idag var klockan redan 07.05 och det var väldigt fint ute! Min dag startade väldigt bra och allt var bra fram tills då vi hade teknik! Jag blev verkligen på dåligt humör då :/ GISSA VAD!? :O min och linda projekt bro gick sönder :S





jag har inte så mycket att säga mer än att jag ska plugga snart! Imorn har vi engelska-läxa, på torsdag har vi Naturgeografi-prov och på fredag har vi Värme,eld och luft i prov! så ah ni förstår att jag inte hinner skriva så mycket :(



Vi säger peace och hoppast på fred på jorden ^^

Ha det gött // Kanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0