saknad!

jag har just tagit en bit av en sorts godis som heter Kopiko! en saknad godis :/ det var jättelänge sedan jag tog en bit men allt hänger ju på att mamma tycker att det är dyrt och att det är onödig med tanke på att jag äter svenks godis också!

 

så här ser de ut! och är tillverkad av kaffebönor! x)



love!

sedan finns det en sak till ....POCKY

pocky tillverkats i Thailand och Japan men kommer från börjat från Japan:) men dessa godis exsporteras även till eorupa! och i vissa länder kan Pocky heta Mikado! gulligt namn men pocky är i alla fall kexbitar doppade i olika smaker!<3 här i sverige hittar man oftas de i tre smaker, mjölk, choklad& jordgubb!

 

ni som har följt www.fokis.se under hennes resa i Tokyo har säkert sett sånna!

hihi mums nu är jag sugen på det xd nu är det snart dags för mig att göra i ordning mig och så får man hoppast på att Julia ringer snart! :)

// Kanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0