Nästan klar med två ämne :D

hej hej,
som jag sa tidigare så had eju jag tänkt att plugga! Precis vad jag nyss gjorde! :D Jga är nästan helt klart med både engelskan och So:n :D super glad är jag över att ha fått in allt på så kort tid!  hihi ca 2 timmar jag brukar plugga längre inför so-prov men naturgeografi var faktiskt inte lika svårt som jag trodde!

 

för tio minuter sedan börjad emin träning men eftersom jag så gärna vill träffa mina vänner imorn så fick jag vara hemma och plugga av pappa idag :D super glad!

Nu ska jag äta för nu var det ca 7timmar sedan jag fick lunch så jag är rätt hungrigt och moster är hemme hos oss, mamma satt nyss och åt med henne men jag ville inte äta med de ^^

Ha det bra (Y) // Kanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0