Man får ju inte drunkna i sina läxor!

hej hej!

jag skulle ju studa sa jag men men men:/ Kom på att jag hade alla mina böcker i skåpet i skolan och så har jag ca 3 prov nästa vecka! :O HJÄLP hur ska detta gå?

som jag säger man får inte drunkna i sina läxor!

 

hahah godis sugen som alltid, jag fattar inte varför jag har blivit så beroende av godis! Är det för att mamma alltid bakar något sött nästan varje dag? men jaja jag ska försöka träna det vill säga att jag antingen cyklar till träningen som då ligger ca 5 kilometer bort eller så går jag dit och springer hem!

 



ojdå :$ kunde inte låta bli x) men men detta är ändå min sista! Jag längtar så mycket till Thailand känns det som xd händer varje gång jag äter choklad! Lite konstig men ah så är det!

hepp jag hittade en bok här hemme en SO-bok så nu ska jag åtminstonde plugga lite :) det är i alla fall bättre än inget alls!

Ha det så gött // Kanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0