jag hatar detta!

hej hej<3

som jag sa i min tidigare blogg! jag ska försöka blogga så mycket så möjligt men nu kommer det tyvär inte att bli så! Mamma tycker att jag sitter för mycket vid datorn så vissa dagar kommer jag kanske inte att skriva något över huvudtaget men det är inte säkert för jag ska försöka! :D



och så en ny bild på mig!<3

som ni ser så har jag en ny blogg:) Ingen speciell header men ah jag blev nöjd en så länge men som de som har följt min blogg länge vet säkert att snart kommer jag att byta header igen! xd


jag och Julia var på Mässa igår och då var det lite modevisning också!



Dansarna från Helen´s danskola! jag saknar dans riktig mycket! men p.g.v att jag går i just konståkning så får jag inte gå i dans samtidig för att det kostar för mycket :(



haha har städat mitt skriv bord idag! ser alldeles för J***** ut!

happ bättre? tycke rjag i alla fall :)



haha jag gillar min nalle xd Julia har en exakt likadant men jag gillar mest färgen xd!<3
den har visst vart i någon tävling och lyckats tydligen få en medaljxd ( FLL medaljen)


nu ska jag nog ta ett snacka med Jasse om en viss person och sedan vet jag inte något mer :P

/ Kanya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0