Ja, det var du som av mig meningen med livet....

Jag borde igentligen packa med tanke på att jag åker iväg kl.08.00 imorn till scouthuset och så ska jag upp på kinnekulle sedan. Men men men, jag kollade aldrigt på klockan och trodde att den var 6 fast den är 8 :S:S

jag blir helt sålt av låten!





den här låten har alltid passat mig ! Jga gör misstag efter missat och blir tillsammans med fel killar hela tiden men det är ju de som gör mig glad!

Ja, låten beskriver helt enkel hur jag käänner just nu och hur jag mår!


imorn blir det inga inlägg med tanke på att jag inte är hemme och har icke med mig datorn för att vi ska vara i skogen ^^ ska sova ute! :S ses på söndag / måndag!

// Kanya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0