Inlines

Nu var det ett tag sedan jag åkte skridskor så jag funderade på att ta och leta efter våra inlines som då ligger någotstans i källaren men jag kunde inte hitta det! :/ Ni vet ju att jag ska bli konståkare ;) hahah kommer att skada mig väldigt mycket när man är så klumpigt som jag är xd



hopp så där ser inlines ut fast ah den här är tecknad! Nu har jag inte åkt inlines så ofta åkte knappas förra året men vara så folken vet så är det mycket farligare än skridskor! Jag vet att vissa av er vet det redan men det skadar inte att bli påmint!

en bild jag hittade ! hihi vilke tycker inte om Carlie Chaplin? (staving)hihi brorsan har många klipp med honom ! haha!

jag är sugen på att åka inlines!!! hahah pappa var nere och letade också men han hittade de inte -.- tråkig!

Nu får ni ha det så bra för nu ska jag lyssna på musik!

// Kanya


Kommentarer
Postat av: elin

ah men hjälp! jag älskar din blogg !!! =) omg, justin bieber e as sööööööööööt ! :D

2010-04-17 @ 20:24:09
URL: http://elinbergsman.blogg.se/
Postat av: Adina

Hejj ! Fin blogg :)

Allt bra ?

Kram

2010-04-17 @ 20:26:24
URL: http://enstjartpahimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0