Hemma igen ^^

hello!

Nu är jag hemma igen, det kommer inte att bli så mycket bloggande just veckan som kommer med tanke på sva-prov & DM ! Vi i scouter har ju varit uppe på Kinnekulle och tävlat i KM och vi kom vidare så vi ska tävla vidare på söndag! och då är det innom Skaraborg^^ Kul!

jag har haft en underbar natt med scouter i ett vindskydd och det var inte så kalt som jag trodde ! Jättekul:D

Nu jag lilla jag äta kvällsmat och så passar jag på att säga godnatt redan nu! :)

GODNATT SOV GOTT OCH SKOLAN IMORN ^^

//Kanya

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

ojsan lägger du dig redan halv 7 XD

haft en bra dag i dag?:D

2010-04-26 @ 12:57:01
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0